24/06/2013

Ya! Para Demonstran Dah Sedar Mereka Hanya Jadi 'Hanjing' Penipuan Anwar!


Kesemua 89 Ahli Parlimen PR telah pun mengangkat sumpah di Dewan Rakyat yang selesai pada 12.58 pm tadi.

Ini bermakna kesemua 89 Ahli Parlimen PR telah pun menerima keputusan PRU13. Jadi apa jadi dengan para penyokong dan pendemo #Blackout505? Mereka sedar tak yang diorang kena game dengan Anwar?

DAP dan PAS tak masuk campur sebab tahu Anwar hanya jadikan mereka sebagai 'hanjing upahan'. Ko kena tahan bagai tapi pemimpin pembangkang selamber angkat sumpah dan makan selesa. 

Apa cer?

 

K7L : AKu letak gambar atas ni sebab lawak..haha

1 ulasan:

  1. Ada otak xpakai untuk fikir,niat ati hanya nak ambik upah kerja gila,kalau ambik upah kerja lain ok juga lumayan!Budak ni kalau bagi RM 10,suruh bawak sepanduk bertulis AKU ANAK GAMPANG,AKU SIAL ANAK BABI pun dia orang akan buat punya,
    Dengar cakap enggang,Makan buah belolok,
    Dengar cakap orang.terjun masok lubuk!

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk