29/08/2013

Ketua Wira Perkasa Mahu Tempat Timbalan Menteri? @NajibRazak



Inilah dia wajah Hero yang cuba tunjuk bagus. Siapa dia nak suruh Perdana Menteri letak jawatan? Dalam banyak-banyak dia tulis Keris hanya bersetuju dengan pemberian BR1M yang sepatutnya tidak diberikan dulu.

Tapi apa wajarnya dia menulis untuk desak PM? Ataupun dia cuba jadi macam pemimpin Hindraf yang secara tiba-tiba dilantik menajdi Timbalan Menteri? Cubaan apa kali ini? apa motif sebenar? 

Kalau benar bercakap tentang berjuang demi Melayu, mungkin saudara Fahmi boleh senaraikan JASA-JASA terhadap orang Melayu melalui sayap Perkasa. Keris petik artikel dari APA sikit untuk pencerahan :

Semalam Ketua Wira Perkasa Irwan Fahmi Ideris mendesak @NajibRazak meletak jawatan sebagai Perdana Menteri kerana dikatakan telah menggadaikan segala hak dan kepentingan Melayu selama ini.Aku bertanya kepada seorang sahabat yang jugaYDP Perkasa Daerah apakah kenyataan Irwan itu hanyalah pandangan peribadibeliau atau ianya pendirian resmi Perkasa?Maka dijawap oleh sahabat aku tadi kalau ianya datang daripada Irwan beerti ianya juga adalah PENDIRIAN RESMI PERKASA..Ohh okay...(baca kenyataannya DISINI).

Baca selanjutnya Di SINI

K7L : Tenggelam timbul tahu-tahu suruh PM letak jawatan..macam bagus..

4 ulasan:

  1. takkanlah tak boleh tuntut PM letak jawatan kot? tentu boleh kalu ada rasionalnya...

    ReplyDelete
  2. Saya dah baca artikel penuh yg telah di link kan di blog ni... and somehow and betul nya juga apa yg dia tulis tu. Perpaduan kaum di Malaysia kini paling lemah di bawah pemerintahan PM sekarang.

    ReplyDelete
  3. walaupon aku menyokong umno...tak bermakna aku tak bersetuju dgn cadangan ini...aku sokong kalau najib letak jawatan...sbb pada aku dia masih tak sedar apa maslah yg dihadapi oleh kaum2 melaku khususnya yg mana mereka2 inilah yg bnyk memenangkan umno...tetapi najib masih lagi tidak habis2 nak mngmbil hati cina yg telah beralih arah...kesimpulannya aku sokong najib letak jawatan...

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk