21/01/2016

Ini 'Kerjasama' Ala DAP - Tak Akan Serah Kerusi Pada PAN!



Kah! Kah! Kah! Parti rasis dan cauvinis DAP di Selangor menegaskan bahawa pihaknya tidak akan menyerahkan separuh daripada kerusi majoriti Cina yang diwakilinya sekarang kepada Parti Amanah Negara (PAN).

Setiausaha Publisiti DAP negeri, Ng Suee Lim berkata DAP tidak berhasrat memberikan kerusi di kawasan majoriti pengundi Cina yang dimenangi parti itu pada pilihan raya umum lalu seperti dicadangkan PKR.

Apa yang disuarakan Setiausaha Angkatan Muda Keadilan (AMK), Chang Lih Kang merupakan pandangan semata-mata dan perkara itu tidak pernah dibincangkan di peringkat kepimpinan DAP Selangor.

Persoalannya DAP boleh bagi ke tidak? Jiakalu mereka betul-betul amalkan demokrasi mereka harus penuhi permintaan itu dan berikan kerusi kepada PAN. Jangan risau. DAP akan bagi kerusi yang mereka kalah teruk.


K7L : PAN hanya boneka sahaja..

1 ulasan:

  1. ASS..WR.WB.SAYA IBU YANI TKW MALAYSIA INGIN BERTERIMA KASIH BANYAK KEPADA MBAH WASTUH,YANG SUDAH MEMBANTU ORANG TUA SAYA KARNA SELAMA INI ORANG TUA SAYA SEDANG TERLILIT HUTANG YANG BANYAK,BERKAT BANTUAN MBAH SEKARAN ORANG TUA SAYA SUDAH BISA MELUNASI SEMUA HUTAN2NYA,DAN KEBUN YANG DULUNYA SEMPAT DIGADAIKAN SEKARAN ALHAMDULILLAH SUDAH BISA DI TEBUS KEMBALI,ITU SEMUA ATAS BANTUAN MBAH WASTUH,YANG MEMBERIKAN ANGKA RITUALNYA 4D HONGKONG KEPADA SAYA DAN TIDAK DI SANGKA SANGKA TERNYATA BERHASIL,BAGI ANDA YANG INGIN DIBANTU SAMA SEPERTI SAYA SILAHKAN HUBUNGI NO HP: ((( 0853 7778 4848 ))) MBAH WASTUH JANGAN ANDA RAGU ANGKA RITUAL MBAH WASTUH SELALU TEPAT DAN TERBUKTI INI BUKAN REKAYASA SAYA SUDAH MEMBUKTIKAN SENDIRI..
    • لالله�أشهدألاإله إلاالله،وأشهدأن محمدرسوالله

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk