03/06/2016

Nik Abduh DAP 'Beri Arak' Punca PAN Ditubuhkan?


Ketua Pemuda PAS, Nik Mohamad Abduh Nik Aziz mendakwa DAP 'memberi arak' kepada sesetengah bekas ahli PAS sehingga tertubuhnya Parti Amanah Negara (AMANAH). Nampaknya Nik Abduh sungguh-sunguh mahu jadikan DAP sebagai musuh utama PAS.

"Saya nak beritahu DAP yang sombong sehingga dia tak tahu dia sombong, sehingga dia kata saya pula sombong.

"DAP sombong, pertama saya nak tanya dalam c‎erita kita bersama dulu siapa yang mula serang terhadap presiden PAS? DAP.

"Siapa yang memecahkan PAS sampai sesetengah ahli PAS mabuk pindah jadi AMANAH? DAP yang bagi arak sehingga mereka tubuhkan AMANAH. Itu tanda DAP angkuh‎‎,
" - Nik Abduh


Kini Nik Abduh pula telah dilabel sebagai angkuh susulan cadangan agar PAS mengkaji semula kerusi yang 'dipinjamkan' kepada bekas rakan sekutunya sebelum ini. DAP-PAN-PKR mula tidak senang duduk dengan Pemuda PAS dan Muslimat PAS.

K7L : Dulu buang sangat.. sekarang lawan..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk